Moornin'!

Godmorgon!

Eller ja jag vet inteom det är morgon för mig längre. Har vaknat för typ 2 timmar sen om inte mer. Men fastnade i bloggar. Försöker läsa igenom alla gamla blogginlägg på allas bloggar som jag har missat när jag var på teneriffa.

Sen har jag faktidkt hunnit äts frukost också! Efter Teneriffa har jag blivigt beroende av att äta yoghurt varje morgon så jag tvingade min mor att köpa dröm yoghurt.



Vit persika och vit choklad är helt klart min nya favorit! För er som intte provat den är de ett supertips! Så hoppa upp ur sängarna och spring till näsrmaste affär nu! :D

Jag känner mig fortfarande för lat för att börja söka igenom mina väskor efter kamera kabeln så tänkte att jag berättar mer om gårdagskvällen senare och inom kort tid kommer jag även börja bomba med bilder från mina 8 veckor utomlands!



Ha det braså länge! Puss/mandaa


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback













Image and video hosting by TinyPic