Back from my dreams !

Godmorgon allihop!

Sa att jag skulle sova en del idag, men trodde ändå att jag skulle vakna mycket tidigare än såhär. Hade faktiskt rätt mycket att göra idag! äh, skit samma, jag hinner nog ändå! :D

Inatt har jag drömt massa konstiga drömmar (som vanligt). Fast precis innan jag vaknade så drömde jag att jag sov. Det måste ju vara det bästa man kan drömma! Och ännu bätte var att jag inte sov ensam, så när jag vaknade från min sömn i drömmen var jag väldigt glad, men dsen när jag vakna på riktigt blev jag besviken. Haha, men de e så det kan vara ibland!

 

Nu ska jag kila ner och äta frukost!
Puss/ mandaa


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback













Image and video hosting by TinyPic